torsdag den 18. august 2016

Her er køkkenredskabet, dit barn vil elske at få mellem hænderne

Se lige her...


Ting i miniature ér bare tiltalende, og denne pande er ingen undtagelse.

Som udgangspunkt er de fleste ting i et køkken designet, indrettet og stablet på benene af hensyn til de voksne mennesker, der skal bruge det. Det er for så vidt fint og fair, da man kommer ret langt med en skammel og en voksen til at overvåge brugen af knive og andre køkkenremedier.

Men...disse pander, der egentlig mest er beregnet til blinis og perfekt rundede spejlæg, virker altså dragende og sært tiltrækkende på børn. Lavet i ordenligt materiale og med en perfekt tyngde og længde på skaftet, gør de håndteringen af ganske mange ting overskuelige og overkommelige. Det sparker grundigt til begejstringen for at lave mad, når man er barn.

Mine børn på 5 og knap 8 fik én hver i sommerferiegave af mig, og når jeg står ved siden af, kan de selv spejle æg, lave små, tykke pandekager, riste småting, de selv har skåret....nå ja, og spille luftguitar, alt det de orker!




Det er det franske firma LeBuyer, der står bag - og nej, det er ikke et sponsoreret indslag! Det er blot mig, der godt kan se, at jeg her har ramt et svagt punkt her, ikke blot hos mig selv, men i lige så høj grad hos mine børn.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar