lørdag den 23. juli 2011

23.7 Pizza og marshmallow-fluff...

Denne her lørdag har ikke lagt sig særligt meget i selen for at byde på noget godt vejr. 
På dage som disse er det heldigt, at man har et bryggers, der skal renoveres. Jeg kender ikke mange, der kan prale af et knaldrødt bryggers...men det kan vi. Eller kunne - for i dag røg den temperamentsfulde farve ned fra væggene i lange strimler... Rødt bryggers er voldsomt smart. Det er jeg helt sikker på. Bare ikke her hos os.

 Hjemmelavet pizza til aften, ikke så meget snak dér.



Til gengæld skal jeg lige vise et billede af noget, jeg købte i Sverige i sidste uge.


Det ser morderligt smart ud og ligner til forveksling (og det er jeg sikker på, at producenterne er glade for, at jeg syntes) et produkt fra 1950'erne. På siden er der en "never fail fugde" opskrift, men jeg ville hellere lave rigtig skumfidus af det, eller noget helt andet igen.. Mon der er nogle andre, der selv har et glas som dette stående i deres fadebur, viktualierum, eller blot køkkenskab - og som har en god idé til dets indhold?

2 kommentarer:

  1. Hej
    Det kan spises på brød/kiks med nutella. Amerikanere spiser det på brød med peanutbutter. Jeg foretrækker det med ske, eller som "frosting" på en chokoladekage - ovenpå drysses chokoladespåner. Det er SÅ lækkert :) god fornøjelse
    *Annette

    SvarSlet
  2. Hej Anette.
    Rigtig gode forslag, de er hermed taget til efterretning!
    Det er altid rart at være lidt sporet ind på hvad det er for noget, man skal sætte næsen op efter :)
    Vh Nina

    SvarSlet