mandag den 19. december 2011

19.12 Honningkagehjerter og kaffepause

Verdens bedste honningkager - sponsoreret af  min søster Maj
Øh.......


Sig mig lige: Hvad sker der her?


Du har da vel egentlig ikke.....vel?


Næh nej, vel har jeg ej tænkt mig at spise dem alle! Men man må vel godt fejre og skære lidt ud i pap, at julegaverne næsten er købt. Læg lige mærke til, at jeg ikke skrev overstået. Jeg kan nemlig godt lide at købe gaver, vel kan jeg så.


Så denne lille stund er bare et kløgtigt påfund - undskyldning om man vil - for at smide sig på sofaen med dampende hed kaffe, god læsning - og ikke mindst noget saligt til tænderne.
Tak Majse!


Næste år har jeg næsten fået lovning på en klump honningdej i bytte med min engelske julekage. Dét er en ordning, man kan forstå; min søsters honninkager er uden sidestykke - og det er, hehe, min engelske julekage også. 


I øvrigt højst udspekulerede konfektbidder på vej. Snart.

4 kommentarer:

  1. Det ser super hyggeligt ud, jeg hader selv honningkager, og som barn begræd jeg det og forsøgte gang på gang at ønske mig det smukke hjerte med det fine glansbillede, som voksen glæder jeg mig bare over at andre spiser dem - så rigtig god fornøjelse - og i selskab med min navnesøster, det ved jeg er godt selskab :-)

    SvarSlet
  2. Du kan lige tro, at jeg er klar på at bytte! Dejligt at du nyder kagerne. Kram fra Mig

    SvarSlet
  3. Ih, Camilla! Du ville være den bedste klassekammerat at sidde ved siden af, når der blev delt honningkager ud :)
    - og ja; er man til damer med viden og egen mening, så er bogen ikke det værste selskab :) Rigtig glædelig jul - må jeg vist godt sige efterhånden!

    SvarSlet
  4. - og Maj: vi har hermed en aftale!!

    SvarSlet