mandag den 23. april 2012

23.4 Let frosset bananskum

Let frosset bananskum
For ikke så længe siden fik nogle frosne bær en tur i blenderen med pasteuriseret æggehvide og flormelis. I dag var det bananernes tur, og fordi bananer smager mærkbart sødere efter en tur i fryseren, kunne jeg helt undlade andre former for sukker. Sådan nogle sukkerforskrækkede mini-måltider kan have sine fordele på en jævn mandag. Jeg siger det bare.


Jeg er ved at varme op til at få skrevet mængderne og fremgangsmåden ned - hæng ved, så kommer de på bloggen.


- Og nu vi er ved det med at varme op: 
Jeg har for alarmerende lang tid siden fået 5 gode råvarer fra Camilla (Mad & Have - Camillas andet liv) i forbindelse med Madstafetten. De er ingenlunde glemt - jeg venter på at hylden springer ud!!! Når den gør, tryller jeg de vinterlige råvarer om til en forårsmenu...med hyldeblomst. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar