søndag den 22. april 2012

21-22.4 Jelly beans?

Rød pralbønne og gul voksbønne
Nej. Og man skal bestemt ikke forfalde til at bide i dem!! 


Dette er et kik ned i et par af de frøposer, som landede i min postkasse i går. De  får lov til at blive i deres papirposer en tid endnu, mens jeg venter på lidt varmere vejr. Til den tid er forventningen for de små bønners fremtid vokset til uanede højder. 


Jeg har haft blå klatrebønne og de klassiske harico verts i adskillige år, men trængte til nogle nye varianter indefor dette tema. 


Chokoladescones


Mon du kan huske, at jeg for et stykke tid siden kastede mig over scones i forskellige udgaver og varianter? 


- disse har ligget i fryseren og blev bagt i dag, just optøet. Smagen kan man ikke sætte fingre på, men de hævede ikke så meget som forventet. 


Når scones er så hurtige at lave, vil jeg nok foretrække at lave dem fra bunden fremover. Der var kun 4 i posen....og der må jeg jo nok lige påpege, at det skam ikke var spor for mange, hævede eller ej!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar