mandag den 6. maj 2013

Hvilken vårhare!!


Øhm...hvilken...vårhare?! 

Der er ret beset ikke særlig mange vårharer at spotte her i nabolaget, hvis man kaster et hurtigt blik ud i haven. En aftentræt solsort, der vimser rundt på plænen, tæller ikke. 

Det er nu også det forkerte sted at kigge hen. Faktisk er det helt ok at lade øjnene være fæstnet ved skærmen, for det er faktisk bloggen her, der er tale om:


I dag er det nemlig to år siden, Kunster på køkkenbordet så dagens lys 

- dengang med lovning på en historie fra køkkenbordet hver dag igennem et helt år. Det løfte holdt jeg, og året efter bevægede bloggen sig stille og roligt videre. 

Jeg fik en flaske italiensk rosenvand i konfirmationsgave for at have noget at bekæmpe rynker mod, når den dag skulle oprinde.. hvad bloggen her får brug for af kilder til fornyelse og evig ungdom vides ikke helt. Rosenvandet virkede ikke helt efter hensigten, så det er på forhånd verfet af listen. 

Helt bekymret er jeg nu ikke. 

Nej, faktisk er det blot at se, hvor eventyret ender - kort, køkkenbord, kompas og kamera ligger klar!





En ny historie, og et nyt i morgen venter forude... 

2 kommentarer:

  1. åh - jeg håber da virkelig at jeg kan blive ved med at læse dine fortællinger, og se dine billeder - og særligt når der har bevæget sig en lille sjov fætter ind på billederne, eller når vinklen er skæv men smuk. Jeg holder meget af dine kunster på køkkenbordet - og håber de også bliver ved... Stort tillykke med fødselsdagen Nina!

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Camilla - jeg kan slet ikke lade være med at skrive - så tak for at du også gider læse med!!
      Alt godt til dig.
      Nina

      Slet