onsdag den 8. august 2012

Nydelse for fuld skrue

Kan du mærke det? 




Det kan du måske retfærdigvis nok ikke. 
Det ér trods alt onsdag, det er midt på ugen og næh! det ser sørme ud som om, at det kunne begynde at regne. Igen.



Sagen er bare den, at jeg har fri. Helt fri. Sådan helt fri hele dagen. 


Og hvad skal man så med al den dyrebare tid?

Man skal skynde sig langsomt. For der er mange ting, man har lyst til at lave sådan en dag. Ret meget foregår i køkkenet, men også ved arbejdsbordet hvor tegnegrejet ligger fremme. Og så skal man også skrive, at noget af tiden skal gå med en støvsuger eller noget andet gruopvækkende.

Men lige nu? Lige nu drikker man kaffe og får styr på verden i al almindelighed. Mens man skynder sig. Langsomt. 

3 kommentarer:

  1. Selvom jeg ikke kan mærke at du har fri, kan jeg se det - er naturligvis dybt misundelig, men under dig dog friheden.
    Lykkelig onsdag til dig

    SvarSlet
  2. Tak skal du have, Mia!! Jeg vil love dig for, at jeg nød dagen i fulde drag - ja, den var vel rent faktisk ret lykkelig.
    Kh fra Nina

    SvarSlet
  3. Glæder mig på dine vegne over di skynding langsomt dag

    SvarSlet