torsdag den 28. juli 2011

27-28.7 NINA! Det er sidste gang...

Vi drog mod Jesperhus Blomsterpark i går den 27. sammen med nogle gode venner.




(Her skulle der have været et billede af noget mad på en grill..)




(Her skulle der have været et hyggeligt billede af et sommerhus, hvor 4 voksne sidder og lader roen falde, efter at 4 børn er lagt til ro)

Nu skal man ikke dvæle ved den slags fadæser, men jeg kan af nød blive nød til at afsløre, at nogen havde ladet vores memorycard blive siddende i computeren.
Så kan man godt tage et kamera med på udflugt. Ja - man kan endda godt indstille, stille skarpt og høfligt bede motivet om at stå stille (måske endda smile). Man kan en helt masse med sådan et kamera. Men man kan altså ikke tage nogen billeder. Jeg gør det aldrig mere. Har jeg lovet min mand.


Her til eftermiddag stod den på ovenstående, blandet med yoghurt naturel med lidt rabarbersaft blandet i. Det er grovvalsede byggryn man kan se i skålen. Der skal noget substans til foruden frugterne. Urtekram laver nogle "polerede" flager, som ikke støver så meget. Det syntes jeg godt om, når det skal blandes med yoghurt.



Det grønne til aftensmaden er hentet fra haven - bortset fra tomaterne.
Jeg er helt pjattet med grønne bønner der lige er blancheret kort og så vendt med de øvrige ting på billedet, som blot har fået et let besøg på en pande.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar